خاتم:در هفته ارتقاء كيفيت نان ،مشكلات اين بخش را بررسي و از چند واحد نانوائي بازديد شد


در هفته ارتقاء كيفيت نان ، فرماندار و مدير كل غله استان در جلسه اي مشكلات اين بخش را بررسي و از چند واحد نانوائي بازديد نمودند

در جلسه اي كه با حضور امامي قرماندار و اعلائي پور مدير كل غله در محل فرمانداري تشكيل گرديد مسائل و مشكلات بخش آرد و نان شهرستان مورد بررسي قرار گرفت .

سيد ناصر امامي فرماندار خاتم در اين جلسه تصريح كرد الحمد ا... وضعيت نان از زمان هدفمند سازي يارانه ها در شهرستان بسيار خوب و كيفيت نان نيز به مراتب بهتر از گذشته شده و مردم نيز از نرخ جديد بسيار راضي مي باشند و ما دراين زمينه هيچ مشكلي نداريم وتنها خواسته بنده از اداره غله افزايش كيفيت آرد استان و توزيع طلب آرد خام روستائي شهرستان مربوط به ماههاي مهر آبان و آذراست تا حق اين مردم محروم تضييع نگردد .

امامي در ادامه به احداث نمايندگي كارخانه هاي فروش آرد در شهرستان اشاره و افزود اين فرمانداري طي مكاتبه با كارخانه هاي دانه سا و روشن درخواست احداث نمايندگي نموده و انشا ا... در شهرهاي هرات و مروست و روستاي چاهك اين نمايندگي ها داير خواهد شد و در صورت راه اندازي اين نمايندگي ها نانوائي ها و مردم مي توانند آرد مورد نياز خود را ازآن محل در خواست وتامين نمايند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا